Založ si blog

Archív: marec, 2013

Alkoholová . . alebo LEBO

Lebo už dlho čakám kto skôr prekročí tieň. Lebo stále váham, hoci to nespomeniem. Lebo cítim obavu, že odrazu zmeníš číslo Lebo mám predstavu, keby nám to zmizlo. Lebo ťa ľúbim oveľa viac, než som chcela. Lebo už mysliac na tvoju stratu chvejem sa celá. Lebo dávno viem, aký v skutočnosti si. Lebo len tebe chcem venovať dlhé dni a noci. Lebo nebúraš hranice. […]

Pokračovanie článku

Otázniková

Otázniky v očiachpokojne meň na vety.Po mnohých nociachsme ostali iba ja a ty. História sa nezmení.Dnes si ale dôležitý ty.Ozvena ma nebaví.Ten strach je zbytočný. Inde som tiež našlamalé čriepky teba.Priďaleko som zašla,skladať ťa netreba. V tebe je to všetko,dve veci naviac pália.Navyše chutíš kyslosladkoa úplne najlepšie voniaš. […]

Pokračovanie článku

Odkazová

Ukladám si všetky rána,keď sa tebou budím nahá,po mojom byte do skrýš.Do tajných zákutí mi píšláskavé červené odkazyplné nás. Veľké farebné obrazynašich fáz ako rokmi cyklímezmením na ružovonevinné.Zatiaľ sa mi prejdi srdcom,odhaľ vyznania písané tušom.O tebe. Na tmavosivé časybezstarostný smiech odložme si.Moje pokreslené telo ti dávam.Prosím, dnes […]

Pokračovanie článku

Jarná

Dotyk jari na pokožke.Spev vtákov na dvore.Svet sa budí po troške.Cítim zázraky na obzore. V poli žltých tulipánov,tam, na okraji môjho lesadám voľnú ruku snom,zimných môr zbavím sa. S úsmevom na tváris otvorenou náručouuvítam, pohladím púpavy.Precitnem novou silou. Zurčiaci neďaleký potok,slnko, aj celé nebo modréspievajú, že už iba […]

Pokračovanie článku

Denná

Chcem trom sľubom,čo mi ponúkneš veriť.Vidieť dlhším časom,že ich tiež činmi plníš. Lebo ti dám inšie jaa do jedného sa stanú.Hádaj, komu ublížia?Chráňme si našu lásku. Naťahujme sa už len,kto z nás viac dáva a ľúbi,kto je silnej lásky hoden.Plňme si denne tri sľuby.

Pokračovanie článku

Hľadaná

Hodiny sú prázdne, keď tu nie si. Na nebo píšem drobné červené vety. Hľadám ťa všade kam chodíme. Skrývaš sa. Snažím sa nevidieť nechcené obrazy, čo kreslí strach. Ničím ticho a zvoním na poplach. Skromne sa dávkuješ. Mám ťa málo. V srdci si premietam, čo by ma hrialo. Kdekoľvek si, kdekoľvek dýchaš.. nie si tu. V mojom svete chýbaš.

Pokračovanie článku

Dymová

V dyme cigariet kreslím si ťa do blízka. V zmesi poloviet našla sa drobná myšlienka. Možno je to naopak a miestami ničím ja teba. Možno vraví tvoj strach tichým prúdom zo mňa. Vetrom ti posielam vyznania a slová na telo. Odpusť mne a hodinám, ak ťa dnes niečo bolelo. Zajtra ti vykreslím, čím pre mňa si. Zajtra ti vyfarbím úsmevy na tvári. […]

Pokračovanie článku

Kvapková

Prejdi čiarkami mojich viet. Roztop ľady slovami. Zabrús spojenia stien, spory nechaj ostatným. Zabudni určenú formu, čo ťa krivo vytvára. Otvor naplno dušu, poliečim ti zranenia. Času dajme priestor vo veľkej posteli. Na svet stačí priezor. Telesno nás ucelí. Uvoľni myseľ chvíľam nekonečným v pokoji. Ten dych patrí nám. Porátaš ma na konci. […]

Pokračovanie článku

Hnusná

Šum mora. V zlých predtuchách. Vrzgot cikád takmer na dosah. Slaný vietor. Sen na viečkach. Temný pocit v cudzích miestach. Balkón. Hluk pádom veľkého tela. Vrah snov. Detská duša sa chvela. Smrad hnusu. Zdesením temné oči. Neschopnosť pohybu. Obludné reči. Len krik, čo nepočuje aj tak nikto. Pošliapané nevinné mŕtve detstvo. Drsný hlas. Hnusne […]

Pokračovanie článku

Priznaná

Viem žiť, byť a dýchať bez obmedzení sama Tichom vychutnávať súkromné kávové rána Hľadať riešenia problémov za chodu Prijímať s pokorou rany môjho osudu Viem sa skloniť pred obrovskou silou prírody Smiať sa z toho, že neexistujú nijaké náhody Zabávať sa bez ovplyvňovania vedomia Tešiť sa z čistého štítu a ľahkého svedomia Viem veriť […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.