Založ si blog

Archív: december, 2013

Podvolená

Naše farebné kúzlo čo vnútri bolo a je časom si vyrástlo a ďalej kraj tvaruje Krajinu v mysli magnetizmus duší na čokoľvek mysli svet sa zjednoduší Samé sa to rozbehlo samé ženie vpred mocne nás to popadlo zmizli časy pred Podvolená osudu dôverujúc v jeho silu pretavím svet odspodu zdôrazňujúc každú chvíľu […]

Pokračovanie článku

Skazená

Pokojne prejdite po mojom chrbte pošliapte a ničte všetko mnou žité Zderte ma z kože ostré malé nože ukážu lepšie ktože za skazené môže Kričte si nahlas ja nie som z vás skúste vziať zas mojim očiam jas Hrejivé si nosím krajom a musím vykúpiť ten zločin že milujem a verím

Pokračovanie článku

Unesená

Vstúp celý do mňa vdýchni mi život unes ma zo dňa znejúceho clivo Ponor sa naplno vyplň mi medzery zabudnem prirýchlo že nám nik neverí Hniezdi si vo mne vo vesmírny čas aj kraj sa zohne pod tiahou fáz Dovoľme životu tiecť nami tichom osudné máme tu dýchajme v jednom

Pokračovanie článku

Druhá

napriek zemskej váhe mám ťa pri sebe práve na ruke, v srdci, v hlave v každom pohybe, stále vo farebnom očnom klame v novom snovom ráme v myšlienkovej rovnováhe kým si na druhej strane hľadám naďalej správne vlastné hranice v snahe vyviniť osud v nepráve potrebujem ťa žiť reálne

Pokračovanie článku
Gröhling: Slováci zbierkou na muníciu ukázali, že vláda ich nereprezentuje, Macko poslal odkaz Blanárovi. Pozor na podvodnú stránku

Gröhling: Slováci zbierkou na muníciu ukázali, že vláda ich nereprezentuje, Macko poslal odkaz Blanárovi. Pozor na podvodnú stránku

22.04.2024 15:00

Úspech slovenskej zbierky na muníciu pre Ukrajinu zneužili podvodníci. Vytvorili podobnú stránku a nabádajú ľudí posielať peniaze.

Šimkovičová zverejnila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase, názov mení na STVR. RTVS porušuje ľudské práva, tvrdí Fico

Šimkovičová zverejnila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase, názov mení na STVR. RTVS porušuje ľudské práva, tvrdí Fico

22.04.2024 15:33

Ministerka kultúry chce zlepšiť súčasný stav a túži po priblížení sa k objektívnosti vysielania. O návrhu má v stredu rokovať vláda.

ONLINE: Príprava na Charkov: Rusi sa snažia vysídliť milióny Ukrajincov, zintenzívnili raketové aj informačné operácie

ONLINE: Príprava na Charkov: Rusi sa snažia vysídliť milióny Ukrajincov, zintenzívnili raketové aj informačné operácie

23.04.2024 05:55

"Ak sa Putinovi umožní uspieť v tejto agresívnej vojne, nezastaví sa na poľských hraniciach," vyhlásil britský premiér po ohlásení rekordnej pomoci.

Vychádzajúca hviezda českej politiky zhasne za mrežami. Súd potvrdil, že exposlanec znásilnil ženy

Vychádzajúca hviezda českej politiky zhasne za mrežami. Súd potvrdil, že exposlanec znásilnil ženy

22.04.2024 14:09

Obetiam tiež musí zaplatiť finančné odškodné.