Založ si blog

Archív: január, 2013

Nevinná

V mojom tichom byte, na okraji mesta,pritúľ sa ku mne. To je správna cesta. Pomaly mi šepkaj ako ma ľúbiš.Prerátaj slová, než mi ich sľúbiš. Hlavu si na tvoje rameno zložím.Aj bez prosby ti všetky karty vyložím. Môj jediný a milý leží mi na posteli.Iní sú lživí a siví. Na nich nezáleží. Prvý muž, iba tebe pusu na nos […]

Pokračovanie článku

Vášnivá

Ponor sa do mňa. Celú ma doplníš. Dotkni sa mojej duše, aj telu tým uľavíš. Tušíš, čo všetko od teba mi akútne treba. Samovoľne iba tebe viem ponúknuť seba. Ubehli stovky sekúnd, je čas byť drzo priamy. Skončime teraz s našimi nekonečnými hrami. Zastavme spolu zem. Posuň ma do výšok. Poď bližšie. Poď sem! Na tebe je zvyšok. Slová nám ušli […]

Pokračovanie článku

Smutná

Odchádzaš skôr, než ťa stihnem zastaviť. Odchádzaš, nevládzem sa ani postaviť. Odchádzaš, len tvoja vôňa mi tu zostáva. Odchádzaš. Opäť je zo mňa čierna postava. Nepýtam sa, bojím sa boľavých odpovedí. Nepýtam sa, kam ti slobodná vôľa ísť velí. Nepýtam sa, či počuješ ako sa to vo mne láme. Nepýtam sa radšej nič, v tomto sa opakuješ stále. […]

Pokračovanie článku

Posteľná

Vieš to. Rovnako ako to viem aj ja. Všetko nás rozdeľuje a zároveň spája. Ty nepočúvaš. Ja som nemá. Napriek tomu sa dotýkame neba. Dve malé deti. Dvaja dospelí. Dvaja starci. Dvaja nesmelí. Si slobodný, zadaná sa cítim ja. Bez sľubov, tie len bláznom patria. Ty udávaš tóny, farby, smer. Som celkom pripravená. Smelo ber Osamelé […]

Pokračovanie článku

Nová

Prežívam. Žijem. Nanovo. Dýcham. Snívam. Celkovo. Smejem sa. Často a šialene. Kráčam. Hoc´ aj bezcieľne. Chytám vietor narýchlo. Všetko zlé naraz pomizlo. Západom slnka to nekončí, nájdem sa, kým sa zem otočí. Nejestvujú diaľky. Všetko je blízke. Na dosah ruky. Všetko je pri mne. Padli tie hradby hlukom silným. Nikoho, len teba […]

Pokračovanie článku

Nočná

Ticho. Len ja a ty. dve osoby hľadiace si do očí. Bez slov, a predsa v dialógu. Objavujúci sa a miznúci v jednom egu. Len teba hladím myšlienkou. Tebe patrím. Ostaň mnou. Dýcham ťa, cítim celým telom. Žijem z nás. Kľudne a bez problémov

Pokračovanie článku

Spomienková

Chcem sa vnárať do tvojich úst, len neviem, či už smiem. Chcem dýchať tvoje slová, nech sa nimi plnia moje žily. Chcem počuť tvoje dotyky, aby si cítil moje chvenie. Chcem sa ti snívať, spomenieš si aké to je..

Pokračovanie článku
Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

18.04.2024 13:23

Advokát finančníka dúfa, že čakanie na skutočné a nielen formálne prejednanie sťažnosti voči obvineniam v kauze sa nestane "čakaním na Godota".

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.