Založ si blog

Jednoznačná

Tebou má mäkšiu krivku čas
med stále kondenzuje v nás
nekonečno steny ničí
tiahou viery osud líči

Tebou sa i hrany oblia
celý svet mám chuť objať
vôňami sa nasycujem
štvorlístky zjemňujú zem

Tebou si silno zrastáme
skutočnosť v tebe drieme
vnútri je všetko úžasné
Tebou sú sny jednoznačné

Zločinná

15.12.2020

Vieš to rovnako ako ja Kreslím priznania Budúcich činov Následných zločinov

Poláskaná

14.02.2017

Stále viac chýbame mi uletení našim letom lapení prepletení našimi letokruhmi poznačení najviac na svete nami poláskaní Chyť ma a splyňme spolu aspoň navždy cíť nami sa rozlejú vzniklé pravdy Spomeň si čo sa stane veď to vieš tiež všetko je odobrené vo mne biť smieš

Perová

03.02.2017

Do zeme si búchajú tí, čo sme im ušli dosah na mňa nemajú nech sú aj oni šťastní Veľmi ti chcem ukázať aké sú tebou farby všetko dobré smie sa stať viac som tebou než ty Hoc‘ do neba začni rásť budem ti dávať vlahu kým zmizne tá priepasť perom maľuj ma nahú Stále budem len vzhliadať nahor k tvojej korune láskou v kolená padať tebou dýcham si vo sne

Mikuláš Černák, súd

Druhý pokus: Černák sa znova postaví pred súd a chce prehovoriť. Čo na to psychiater?

02.05.2024 07:15

Odporúčanie na prepustenie dostal od šéfa leopoldovskej väznice a priaznivé mal aj psychologické posudky. Prokurátor priznal, že muselo dôjsť k silnej resocializácii.

vojna na Ukrajine, Kyjev

ONLINE: Bomby padajú na Odesu, Zelenskyj čistil tajnú službu

02.05.2024 06:10, aktualizované: 07:45

Odesa je častým terčom ruských útokov, tentoraz raketa zasiahla centrum veľkej kuriérskej spoločnosti. Zelenskyj odvolával v tajnej službe.

NATO, Ukrajina

Varovaní pred vojnou s Ruskom pribúda. Myslí si Moskva, že sa jej Západ bojí?

02.05.2024 06:00

Ak bude Rusko na Ukrajine úspešné, nielenže bude mať skúsenejšiu a bojmi preverenú armádu, ale bude aj povzbudené pokračovať v agresii proti susedom.

Sheffield

Britská polícia zadržala tínedžera, ktorý útočil v škole v Sheffielde

01.05.2024 21:49

Polícia uviedla, že chlapec útočil ostrým predmetom - predpokladá sa, že šlo o sklenený črep.