Založ si blog

Zhltnutá

 

než sa stratím, než sa zradím 

kým sa napriek vôli vradím 

do šedivých chabých radov 

osôb zhltnutých života tiahou 

bez chuti kresliť aj vôňami dni 

bez odhodlania vyjsť si z ulity 

chcem ochrániť všetky tie púpavy 

čo mi tu i napriek tieňom ostali 

letom sa zmenia na bavlnené 

plnia sa priania len od jesene?? 

 

Zločinná

15.12.2020

Vieš to rovnako ako ja Kreslím priznania Budúcich činov Následných zločinov

Poláskaná

14.02.2017

Stále viac chýbame mi uletení našim letom lapení prepletení našimi letokruhmi poznačení najviac na svete nami poláskaní Chyť ma a splyňme spolu aspoň navždy cíť nami sa rozlejú vzniklé pravdy Spomeň si čo sa stane veď to vieš tiež všetko je odobrené vo mne biť smieš

Perová

03.02.2017

Do zeme si búchajú tí, čo sme im ušli dosah na mňa nemajú nech sú aj oni šťastní Veľmi ti chcem ukázať aké sú tebou farby všetko dobré smie sa stať viac som tebou než ty Hoc‘ do neba začni rásť budem ti dávať vlahu kým zmizne tá priepasť perom maľuj ma nahú Stále budem len vzhliadať nahor k tvojej korune láskou v kolená padať tebou dýcham si vo sne

Javelin, vojna na Ukrajine, vojaci, raketomet, protitanková strela

Čaputovej poradkyňa: Vláda vníma to, čo sa deje na Ukrajine ako bezpečnostnú hrozbu, rozdiel v porovnaní so susedmi je v rétorike

30.04.2024 19:07

Kobzová tvrdí, že Poľsko sa jednoznačne vybral cestou, „ak chceš mier, priprav sa na vojnu“.

Grécko Rodos požiare lesné ľudia evakuácia

Na ruskej Sibíri sa začína sezóna lesných požiarov

30.04.2024 18:52

Kým na východe Sibíri vyčíňajú lesné požiare, viaceré regióny v jej západnej časti pri hraniciach s Kazachstanom sužujú rozsiahle záplavy.

SND, Slovenské národné divadlo

Nazval ich duchovnými bezdomovcami. Poprední umelci žiadajú od Fica ospravedlnenie

30.04.2024 18:40

Ak požadujete slušnosť, začnite ako premiér od seba. Vyzývame Vás, ospravedlňte sa,“ adresovali umelci Ficovi.

česko, nemocnica, covid, koronavírus

Ďalšie zadlžovanie nemocníc: Poslanci Úradu pred dohľad novú kompetenciu neschválili

30.04.2024 18:10

Do parlamentu novelu predložili opoziční poslanci Jana Bittó Cigániková a Tomáš Szalay zo strany SaS.