Založ si blog

Ľúbezná

 

Predkreslená predstava 

o možnom konci sveta 

zvlieka steny donaha 

skúša černiť časť neba 

 

Chce vziať moje farby 

a všetky črty rozmazať 

rozhádzať činy naruby 

nemám chuť dôverovať 

 

Nestrácam svoj úsmev 

šťastie z rúk nepustím 

je to len cudzí spev 

v sebe ho nedržím 

 

Poď, nevrav o vesmíre 

zhasneme rušivé sviece 

a naše chvíle ľúbezné 

zohrejeme si v sebe

 

Zločinná

15.12.2020

Vieš to rovnako ako ja Kreslím priznania Budúcich činov Následných zločinov

Poláskaná

14.02.2017

Stále viac chýbame mi uletení našim letom lapení prepletení našimi letokruhmi poznačení najviac na svete nami poláskaní Chyť ma a splyňme spolu aspoň navždy cíť nami sa rozlejú vzniklé pravdy Spomeň si čo sa stane veď to vieš tiež všetko je odobrené vo mne biť smieš

Perová

03.02.2017

Do zeme si búchajú tí, čo sme im ušli dosah na mňa nemajú nech sú aj oni šťastní Veľmi ti chcem ukázať aké sú tebou farby všetko dobré smie sa stať viac som tebou než ty Hoc‘ do neba začni rásť budem ti dávať vlahu kým zmizne tá priepasť perom maľuj ma nahú Stále budem len vzhliadať nahor k tvojej korune láskou v kolená padať tebou dýcham si vo sne

Tropické teploty v Bratislave

Prichádzajú trópy. Vyberajte sandále a opaľovacie krémy. Úľava? V nedohľadne

17.06.2024 10:18

Hydrometeorologický ústav avizuje v tomto týždni na Slovensku výrazné oteplenie.

Stoltenberg

NATO zvažuje uviesť jadrové zbrane do stavu pohotovosti. Reaguje na rastúce hrozby

17.06.2024 10:09

Komunikácia v tejto otázke pomáha vyslať priamy odkaz o tom, že NATO je alianciou, ktorá disponuje jadrovými zbraňami a používa ich ako odstrašujúci prostriedok.

hufnica

Útoky trollov i hackerov, trestné oznámenia. Zbierka pre Ukrajinu napriek problémom pokračuje

17.06.2024 09:31

Jednému z iniciátorov zbierky 15. júna po opakovanom nahlasovaní natrvalo zablokovali účet na platforme X.

Migranti / Hraničný priechod /

Z Mexika do USA sa nelegálne pokúšalo dostať 1,4 milióna ľudí

17.06.2024 09:04

Podľa inštitútu bolo medzi utečencami a migrantmi aj približne 3000 maloletých bez sprievodu.