Založ si blog

Fernetová

 

Črepiny pravdy

v pohári ukryté

uličkou hanby

prejdú sa povinne

 

K večeru odkryté

obsahom vypitým

mysľou ubité

detailne ich uvidím

 

Hoci sú tvoje

tieň padá na mňa

na viečka dvoje

režú a tlačia

 

Trocha to prežijem

a nechám ich tu

do noci zmiznem

na schôdzku osudu

 

Nazriem bez súdu

do cudzích myslí

vyvážim silou rozumu

čo duša pocíti

 

Zločinná

15.12.2020

Vieš to rovnako ako ja Kreslím priznania Budúcich činov Následných zločinov

Poláskaná

14.02.2017

Stále viac chýbame mi uletení našim letom lapení prepletení našimi letokruhmi poznačení najviac na svete nami poláskaní Chyť ma a splyňme spolu aspoň navždy cíť nami sa rozlejú vzniklé pravdy Spomeň si čo sa stane veď to vieš tiež všetko je odobrené vo mne biť smieš

Perová

03.02.2017

Do zeme si búchajú tí, čo sme im ušli dosah na mňa nemajú nech sú aj oni šťastní Veľmi ti chcem ukázať aké sú tebou farby všetko dobré smie sa stať viac som tebou než ty Hoc‘ do neba začni rásť budem ti dávať vlahu kým zmizne tá priepasť perom maľuj ma nahú Stále budem len vzhliadať nahor k tvojej korune láskou v kolená padať tebou dýcham si vo sne

Zuzana Čaputová

Čaputová: K demokracii nepatrí snaha o politické ovládnutie médií

03.05.2024 13:27

"Tam, kde je ohrozená sloboda tlače, je ohrozená aj demokracia," uviedla prezidentka.

EÚ / Eurovoľby /

Koľko zarábajú europoslanci? Pôsobenie v EP im prináša tisíce eur aj po odchode do penzie. Aké sú ich právomoci?

03.05.2024 11:49

Europoslanci zastupujú v Bruseli asi 450 miliónov občanov EÚ.

Izrael Gaza vojaci

Bola potvrdená ďalšia vražda rukojemníka v Gaze. Turecko obnoví obchod s Izraelom až v prípade mieru

03.05.2024 11:20

Turecko vo štvrtok zastavilo všetok vývoz a dovoz do a z Izraela s odvolaním sa na "zhoršujúcu sa humanitárnu tragédiu" na palestínskych územiach.

Polícia prehľadáva súdy, bomba

Na bratislavských školách nahlásili bombu. Polícia evakuuje študentov, niektoré rušia vyučovanie

03.05.2024 10:35, aktualizované: 11:32

Výhražný e-mail obdržali vo viacerých školách aj v bratislavskom Starom Meste.