Založ si blog

Vášnivá

 

Ponor sa do mňa. Celú ma doplníš.

Dotkni sa mojej duše, aj telu tým uľavíš.

Tušíš, čo všetko od teba mi akútne treba.

Samovoľne iba tebe viem ponúknuť seba.

 

Ubehli stovky sekúnd, je čas byť drzo priamy.

Skončime teraz s našimi nekonečnými hrami.

Zastavme spolu zem. Posuň ma do výšok.

Poď bližšie. Poď sem! Na tebe je zvyšok.

 

Slová nám ušli so šatami spolu a verne.

Ústa sa našli. S totálnou vášňou, vecne.

Milovať sa môžu len milovaní. Časom overení.

..ten úsmev na tvári mi netvoria len postkoitálne endorfíny.

 

Zločinná

15.12.2020

Vieš to rovnako ako ja Kreslím priznania Budúcich činov Následných zločinov

Poláskaná

14.02.2017

Stále viac chýbame mi uletení našim letom lapení prepletení našimi letokruhmi poznačení najviac na svete nami poláskaní Chyť ma a splyňme spolu aspoň navždy cíť nami sa rozlejú vzniklé pravdy Spomeň si čo sa stane veď to vieš tiež všetko je odobrené vo mne biť smieš

Perová

03.02.2017

Do zeme si búchajú tí, čo sme im ušli dosah na mňa nemajú nech sú aj oni šťastní Veľmi ti chcem ukázať aké sú tebou farby všetko dobré smie sa stať viac som tebou než ty Hoc‘ do neba začni rásť budem ti dávať vlahu kým zmizne tá priepasť perom maľuj ma nahú Stále budem len vzhliadať nahor k tvojej korune láskou v kolená padať tebou dýcham si vo sne

vojna na Ukrajine, Rusko

BBC: Ruská armáda má kavalériu 21. storočia. Z motoriek

16.06.2024 08:55

Ruská armáda na ukrajinskom bojisku čoraz častejšie používa ľahkú techniku - motocykle a terénne vozidlá rôznej konštrukcie.

Izrael, Palestína, Pásmo Gazy

Izrael pozastaví každý deň boje na 11 hodín. Majú to byť 'taktické' prestávky na uľahčenie humanitárnej pomoci

16.06.2024 08:11

Izraelská armáda v časti južného Pásma Gazy každý deň na 11 hodín pozastaví vojenské operácie, aby uľahčila dodávky humanitárnej pomoci.

Čína, Si Ťin-pching v Elyzejskom paláci

USA sa nás snažia vyprovokovať k útoku na Taiwan, povedal podľa FT čínsky prezident von der Leyenovej

16.06.2024 07:35

Washington sa snaží Čínu vyprovokovať dodávkami zbraní na Taiwan aj inými krokmi, sú presvedčení viacerí v Číne.

Taliansko, Ukrajina, vojna na Ukrajine, Rishi Sunak, Volodymyr Zelenskyj

ONLINE: Zelenskyj je odhodlaný vzdorovať roky, podľa New York Times to povedal európskemu kolegovi

16.06.2024 07:00, aktualizované: 08:32

Ak nepostúpime teraz, tak to skúsime o rok, aj ďalší a ďalší. Podľa The New York Times to povedal Zelenskyj súkromne európskemu politikovi.