Založ si blog

Perová

Do zeme si búchajú
tí, čo sme im ušli
dosah na mňa nemajú
nech sú aj oni šťastní

Veľmi ti chcem ukázať
aké sú tebou farby
všetko dobré smie sa stať
viac som tebou než ty

Hoc‘ do neba začni rásť
budem ti dávať vlahu
kým zmizne tá priepasť
perom maľuj ma nahú

Stále budem len vzhliadať
nahor k tvojej korune
láskou v kolená padať
tebou dýcham si vo sne

Zločinná

15.12.2020

Vieš to rovnako ako ja Kreslím priznania Budúcich činov Následných zločinov

Poláskaná

14.02.2017

Stále viac chýbame mi uletení našim letom lapení prepletení našimi letokruhmi poznačení najviac na svete nami poláskaní Chyť ma a splyňme spolu aspoň navždy cíť nami sa rozlejú vzniklé pravdy Spomeň si čo sa stane veď to vieš tiež všetko je odobrené vo mne biť smieš

Zahriata

13.12.2016

K nohám ti zložím svet a kyticu básní ďalej nám na cestu svieť tebou je priestor jasný Ochránim ti silu vôňou našich rokov jemnučko ma miluj život príde potom Tisíc bozkov ber späť čo si iným rozdal spletiem ti mäkkú sieť keby sa svet rúcal Budem tebou dýchať tak mi povedz TERAZ a kým diaľka pichá namaľuj mi obraz Otvor moje farby a celú ma zahrej neistotu zotri [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.