Založ si blog

Napnutá

Preplnené povesti
pevnými pravidlami
naisto sa nezmestím
do hier s krabičkami

Farebnú ma nebaví
násilne kvôli svetu
súkať sa do predstavy
plniť každú ich vetu

Na napnutej nádeji
chcem chytať si vône
príchuťami v aleji
spestrím vesmír vo mne

V okamihu stratenom
prežijem tebou skrytá
zemi, čo patrí nám dvom
stále viac si chcem pýtať

Tak nesmelo ťa budím
či smiem rozprestrieť sny
tichom všetko odhodím
keď budeme už len my

Zločinná

15.12.2020

Vieš to rovnako ako ja Kreslím priznania Budúcich činov Následných zločinov

Poláskaná

14.02.2017

Stále viac chýbame mi uletení našim letom lapení prepletení našimi letokruhmi poznačení najviac na svete nami poláskaní Chyť ma a splyňme spolu aspoň navždy cíť nami sa rozlejú vzniklé pravdy Spomeň si čo sa stane veď to vieš tiež všetko je odobrené vo mne biť smieš

Perová

03.02.2017

Do zeme si búchajú tí, čo sme im ušli dosah na mňa nemajú nech sú aj oni šťastní Veľmi ti chcem ukázať aké sú tebou farby všetko dobré smie sa stať viac som tebou než ty Hoc‘ do neba začni rásť budem ti dávať vlahu kým zmizne tá priepasť perom maľuj ma nahú Stále budem len vzhliadať nahor k tvojej korune láskou v kolená padať tebou dýcham si vo sne

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Krišjanis Kariňš

Šéf lotyšskej diplomacie Kariňš odstupuje pre trestné stíhanie

28.03.2024 14:37

Lotyšská generálna prokuratúra rozhodla o začatí trestného stíhania v súvislosti s jeho výdavkami na leteckú dopravu vrátane využívania súkromných lietadiel.

Jana Bittó Cigániková

SaS kritizuje prerozdelenie peňazí v zdravotníctve, žiada zrušenie tzv. prerozdeľovacej vyhlášky

28.03.2024 14:36, aktualizované: 14:55

Kompetenciu prerozdeľovať peniaze navrhuje presunúť na zdravotné poisťovne.