Založ si blog

Archív: december, 2014

Každonočná

Kým som tebou rozhádzaná a každá bunka vo mne znie zasaď ma už do neznáma nech rozvinú sa konce viet Až ustanie chvenie zeme zas v každonočnom pokoji z bezmoci si ustelieme kde nás svet tak nebolí Ďakujem za nové detstvo ešte chcem byť naivná začnime si nové dejstvo tam, kde vonia nevina

Pokračovanie článku

Petríková

Najviac ťa milujem nechávaš ma lietať chrániac zatiaľ zem vieš úsmev maľovať nech ho nik nezmyje vďaka tebe poznám ako láska prežije ten svet patrí len nám hoc‘ nás delia hory Tebou rastie šťastie Tebou aj strach zhorí kým padá váha stien plníš mi všetky sny tváriac sa nevinne odháňaš smutné tmy nič nie je povinné s Tebou sa chcem deliť prežiť si aj […]

Pokračovanie článku

Visiaca

určite je všetko v poriadku len akosi visí na vlásku srdce tikajúce do prázdna až dychberúca predstava náhle ma celkom zalieva nech vstávam si do skutočna

Pokračovanie článku

Nedonútená

Láska mnou preteká a ja viem presne kam spokojne predýcham všetko, čo patrí nám Nedeľu si spravme jeden v druhom najmä a aspoň sto rokov pustime ich bokom Nechávaš ma lietať len tebou viem ustáť tiahu zemskej váhy bez násilnej snahy Buď, už ma nedonúť silu chvíľ zabunúť prúďme vo mne ďalej tebou žije nádej

Pokračovanie článku

Konečná

Na hrane priepasti do slov sa nezmestím kryjem sa v súvetí kým úplne nezletím Od rána do rána hreje ma predstava že sa tma zmazáva ak na mne zaspávaš Hneď po nekonečne čakám ťa hoc‘ večne až splynieš srdečne len nami konečne

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.