Založ si blog

Archív: august, 2014

Prosebná

Len sa mi rúca svet ak chceš bež už späť kamkoľvek preč odtiaľ smútok si ma objal krídla mám zlámané kým vietor zavanie naplno a znova v tebe sa chcem schovať vytrhni ma z neho zasa k našim brehom sto ráz ti to vrátim prosím príď ma chrániť

Pokračovanie článku

Zvedená

Radary na duši spievajú kým tuším čím všetkým musím prejsť a koľko bojov zviesť aj sama so sebou pod sivou oblohou centrom načatých ciest nenechať sa spliesť vnímam len náznaky dúfajúc v zázraky že sa svet obráti a osud nestratí viac spoločný kompas ani ten magnet v nás

Pokračovanie článku

Nasatá

Zas v poslednom čase zvieram život v lase napriek vážnym snahám v plytkej vode plávam už tiahou letargie úsmev diaľky kryje po zaspaní slnka šťasie dýcha vonka Len sa naraz bojím či z tých stoviek hodín stečie more čierne môže zostať verné a vytopiť lán zeme kým zlý kompas máme potrebujem chvíľu nasať tvoju silu

Pokračovanie článku

Vražedná

Priosobné dažde tie neporáta nik ak príde k vražde motýľov šteklivých Na mojej lúke nám zmnožili púpavy premýšľam a váham kto všetko zastaví Pretlaky pocitov ukrývam do vody kým z nových dotykov splietaš nám náhody Náplaste na duši utajujem svetu ty ani netušíš ako smutno je tu

Pokračovanie článku

Búrková

Bojím sa búrok pred oknami prázdnoty bytu, kde nestraší prislabých objatí slovami dotykov, ktoré nik nestráži Aj síl stratených časom snov pozbavených ľudí pút pretrhnutých hlasom napriek svetlu si blúdim Vo vzdialenosti ma bolíš rátam tiene mojich chýb ak ozajsky nás cítiš viac mi s farbami neodíď

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.