Založ si blog

Nečakaná

Mená, tie pravé
ukryté v tráve
rozmrznú práve
keď ich nečakáme
a ďalší v rade
berie to zdravé
čo ledva máme
kým sme na hrane
otázkou zaspávame
na čo sa hráme?

Zločinná

15.12.2020

Vieš to rovnako ako ja Kreslím priznania Budúcich činov Následných zločinov

Poláskaná

14.02.2017

Stále viac chýbame mi uletení našim letom lapení prepletení našimi letokruhmi poznačení najviac na svete nami poláskaní Chyť ma a splyňme spolu aspoň navždy cíť nami sa rozlejú vzniklé pravdy Spomeň si čo sa stane veď to vieš tiež všetko je odobrené vo mne biť smieš

Perová

03.02.2017

Do zeme si búchajú tí, čo sme im ušli dosah na mňa nemajú nech sú aj oni šťastní Veľmi ti chcem ukázať aké sú tebou farby všetko dobré smie sa stať viac som tebou než ty Hoc‘ do neba začni rásť budem ti dávať vlahu kým zmizne tá priepasť perom maľuj ma nahú Stále budem len vzhliadať nahor k tvojej korune láskou v kolená padať tebou dýcham si vo sne

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.