Založ si blog

Imitujúca

Adekvátne obranné
samovoľné hltanie
viet páliacich tvár
centrom sivých pár

počiatočný chlad
plížiac maže vzhľad
zmaľováva obrazy
poistené dva razy

znásilnené myšlienky
dávené bez prestávky
plnia malé priestory
imitujúc silu podpory

reálne bezpečné činy
skryté murivom viny
ochraňujú iné adresy
kým len mne vzdialený

Zločinná

15.12.2020

Vieš to rovnako ako ja Kreslím priznania Budúcich činov Následných zločinov

Poláskaná

14.02.2017

Stále viac chýbame mi uletení našim letom lapení prepletení našimi letokruhmi poznačení najviac na svete nami poláskaní Chyť ma a splyňme spolu aspoň navždy cíť nami sa rozlejú vzniklé pravdy Spomeň si čo sa stane veď to vieš tiež všetko je odobrené vo mne biť smieš

Perová

03.02.2017

Do zeme si búchajú tí, čo sme im ušli dosah na mňa nemajú nech sú aj oni šťastní Veľmi ti chcem ukázať aké sú tebou farby všetko dobré smie sa stať viac som tebou než ty Hoc‘ do neba začni rásť budem ti dávať vlahu kým zmizne tá priepasť perom maľuj ma nahú Stále budem len vzhliadať nahor k tvojej korune láskou v kolená padať tebou dýcham si vo sne

michelko

O zmenách vo Fonde na podporu umenia sa bude hlasovať až budúci štvrtok

24.04.2024 12:18

Presunúť hlasovanie zo stredy na budúci týždeň navrhol šéf parlamentného kultúrneho výboru Roman Michelko (SNS), ktorý je predkladateľom návrhu novely zákona o FPU.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Vláda schválila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase. Mení sa názov aj spôsob kreovania orgánov

24.04.2024 11:25, aktualizované: 11:41

Riaditeľa bude voliť deväťčlenná rada so štyrmi nominantmi Ministerstva kultúry.

Drienovec, výrub stromov

Postupy pri výrube drevín sa majú zjednodušiť. Cieľom je znížiť strety s medveďom i škody na plodinách

24.04.2024 11:07, aktualizované: 12:33

Vyplýva to z novely zákona o ochrane prírody a krajiny, ktorý schválila vláda.

Peter Kmec, Ide o pravdu

Kmec v Ide o pravdu: Denne hovoríme s Bruselom o otvorených témach. Plán obnovy nazývam 'zle zapnutá košeľa'

24.04.2024 11:00

Bol som otvoreným kritikom prípravy Plánu obnovy, po jeho dôkladnej analýze vidíme, že viaceré ciele nie sú realizovateľné, hovorí Peter Kmec.