Založ si blog

Archív: november, 2013

Záručná

Naraz vďaka tebe nachádzam v sebe to ovocie zrelé Hodiny nebijú tichom si dýchajú ešte mi zaprajú Označený kovom plníš mi dychom myšlienky dôkazom Spočívam v záruke s kľúčami na ruke so snami v zásuvke Až sa raz postavíš a ďalším sa zveríš čo si srdcom nosíš Kým si v tebe žijem aj ďiaľku prenesiem blízko ťa milujem […]

Pokračovanie článku

Ľúbezná

Predkreslená predstava o možnom konci sveta zvlieka steny donaha skúša černiť časť neba Chce vziať moje farby a všetky črty rozmazať rozhádzať činy naruby nemám chuť dôverovať Nestrácam svoj úsmev šťastie z rúk nepustím je to len cudzí spev v sebe ho nedržím Poď, nevrav o vesmíre zhasneme rušivé sviece a naše […]

Pokračovanie článku

Bozková alebo LEBO

aj cez všetko chcem ti krátko zas a znova stále opakovať malinkú vetu kradnutú svetu a tebou živenú že ťa mám dnu nie len v hlave oceňujem najmä tisíce bozkov medzi dňom a nocou keď ma budíš nežne zrušíš ďalší môj sen nech opäť viem ako vonia nebo tebou nie je LEBO

Pokračovanie článku

Krytá

Sama sebe mysľou v tebe tichom hádam koľkým stratám budem čeliť aj koho viniť že len tebou lietajú mnou drobné motýle nepomáhajú míle akými to kryješ znova mi prídeš zastaviť svet chcem preletieť tmavé časy kým tu nie si zhmotniť pocit v mojom srdci

Pokračovanie článku

Východná

Vtedy prvým príchodom v krídlach bieleho leva po dotyku duševnom našla som kus seba Rozumiem dychu zeme od slnečného východu chcem žiť celá v tebe s dôverou v silu osudu Nehraničme si viac čas pre nás koniec nie je urči našu sveta časť odkiaľ jedna cesta vedie

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.