Založ si blog

Vaňová

 

Naplňme si vaňu po okraj  

idey a sny nám primiešaj

už nešetri dávkou istoty 

poriadnu porciu treba mi 

možno si prvý v poradí 

čo vratkú vieru nezdaní

náhle krátkou splatnosťou 

priviň sa a cíť nás mnou 

bez sľubov len skutkami 

kúpme sa nami vo vani 

 

Zločinná

15.12.2020

Vieš to rovnako ako ja Kreslím priznania Budúcich činov Následných zločinov

Poláskaná

14.02.2017

Stále viac chýbame mi uletení našim letom lapení prepletení našimi letokruhmi poznačení najviac na svete nami poláskaní Chyť ma a splyňme spolu aspoň navždy cíť nami sa rozlejú vzniklé pravdy Spomeň si čo sa stane veď to vieš tiež všetko je odobrené vo mne biť smieš

Perová

03.02.2017

Do zeme si búchajú tí, čo sme im ušli dosah na mňa nemajú nech sú aj oni šťastní Veľmi ti chcem ukázať aké sú tebou farby všetko dobré smie sa stať viac som tebou než ty Hoc‘ do neba začni rásť budem ti dávať vlahu kým zmizne tá priepasť perom maľuj ma nahú Stále budem len vzhliadať nahor k tvojej korune láskou v kolená padať tebou dýcham si vo sne

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.