Založ si blog

Archív: august, 2013

Srdcová

..zmysel všetkých vecí naraz sa mi mocní cez darovaný pocit akým ma máš v moci naplno ma pocíť telesnom nás presýť nielen počas nocí srdce srdcom pocíť dušu dušou pocti nech sa nás nezmocní šedosť iných ľudí mám priživý pocit že sa dá žiť bez nich..

Pokračovanie článku

Súdená

Skúste mi vysvetliť ako slnko zakryť čas späť vrátiť úsmev stratiť myseľ ubiť šťastie pustiť etiku kúpiť prestať túžiť diaľku prežiť srdce strážiť TEBE sa brániť spomienky zabiť a prečo pravidlá ctiť, keď potrebujem žiť

Pokračovanie článku

Láskaná

Povedz že to bol sen vymaž celkom ten deň skôr než odhadnem svoju silu príď sem sto vecí naraz chcem odohnať aj láskať zároveň povedať a počuť len tebou všetko smiem hravo ma užívaj a ber kým ťa snívať viem obaja žime jeden cieľ nepochybne v nás ver

Pokračovanie článku

Dažďová

V duši mi prší zatiaľ len tušíš tie stovky vecí v tvojej moci čo už pôsobíš a než dážď zrušíš chcem si ten pocit našich skorých nocí nanovo odžiť a časť odložiť do početných skrýš kým sa mi odlmčíš

Pokračovanie článku

Povzdychová

Skutočne boli časy i bez viery spásy zrovnané v pásy priláskavej trasy Povedané platilo nepísané pravidlo svetom sa hladilo než sa schladilo Takmer banálne žilo sa morálne a celkom normálne ..ľúbilo sa reálne..

Pokračovanie článku

Mäkká

Farby skladám kým ty veríš v tichú skrýš čo v sebe mám Dám ti všetko len zabudni ostatné dni úplne hladko Vypni myseľ bokmi vymaž všetku príťaž daj nám zmysel Mäkký dotyk môjho srdca ti jemne zrúca kovový zvyk Len sa poddaj sile chvíle malej víle len ma dýchaj

Pokračovanie článku

Objímavá

Kým sa živíš slovami viet boľavé ničíš tmy tu niet Kým dýcham tvojimi dňami pocitmi splietam sny objatiami Nežne mi ideami plávaš hlavou plátaš skutkami sny realitou Úžasne spávam na tvojej paži prstom vznášam aj tiahy závaží Maľujme slnkom naše chvíle milujme všetko čo nám príde

Pokračovanie článku

Morálna

Slová sieti ostali bez tiahy písmen pocity ma dostali ponukou zmien Čary sú prisilné diaľky mi krátia myšlienky morálne samé sa stratia Strácam a nachádzam miestami seba hlas hlukom ukrývam a kľud mi treba Nelietam pri zemi nebu zas prirastám dotykom s hviezdami nanovo ožívam

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.