Založ si blog

Archív: máj, 2013

Srdečná

Teplé hodinové leto z tvojich dlaní Ani prestup časom mi nezabráni Otvoriť odrazu srdečne svetu náruč Nestratiť od milých úsmevov kľúč Naboso hladiť pocestné kamene Kráčať chvíľami vláčne a bezcieľne Vo vetre chytať šepkané slová Nemyslieť, život ma počká doma Všetko chcieť, len nič nemusieť Počúvať les, v tichu pokojne sedieť […]

Pokračovanie článku

Májová

Ak prievanmi búchajú dvere Ďaľšie sa otvoria smele Plné nových možností Len v nich nie si ty Stúpajúc na prahy Zbieram kusy odvahy Trasúcimi rukami Bez cudzej zábrany Dva máje už prešli Odbočujem z cesty Primálo ťa stále mám Priťažko sa usmievam

Pokračovanie článku

Fernetová

Črepiny pravdy v pohári ukryté uličkou hanby prejdú sa povinne K večeru odkryté obsahom vypitým mysľou ubité detailne ich uvidím Hoci sú tvoje tieň padá na mňa na viečka dvoje režú a tlačia Trocha to prežijem a nechám ich tu do noci zmiznem na schôdzku osudu Nazriem bez súdu do cudzích myslí vyvážim silou rozumu čo duša pocíti

Pokračovanie článku

Potrebná

Odrazu začali priveľa premýšľať a primálo chápať viac požadovať a menej dávať záruky zajtrajškov, čo nedá nik každý po svojom, podľa rokov prežitých Čoraz menej cítili a viac chceli spĺňali si potreby a stále menej videli prestávali cítiť blízkosť, bolo len telo ..občas treba veľa, občas stačí málo..

Pokračovanie článku

Náhradná

Pomýlené pojmy nesúce sa povetrím a vpísané dogmy, naraz ich nezmením Časmi pribité činy na stenách z časti obité nahrádza prach Ranné slnko rozhádže lúče pretaví hravo myšlienky v kľúče Odrazmi zrkadiel rastúce svetlo odoprie vo mne podiel tmy celkom Nesúce ciele blednúcich slov nahradia drobné čriepky nehou

Pokračovanie článku

Mostová

Zahájený začiatok konca alebo koniec začiatku? Prichyť sa pekne zvoľna, kým váham, či som tu Veľké slová a plané vety Občas vlet na vrchol neba Občas štyri nahé steny Na moste vnímam seba Za ním sú dve rôzne cesty Značne mi to zľahčuješ Sama to celkom neustojím Naozaj sa čuduješ?

Pokračovanie článku

Rozbitá

Chcela som pochopiť malú neveselú ženu. Chcela som zničiť tú tmavosivú náladu. Chcela som jej povedať stovky oblých slov. Chcela som ju rozosmiať aspoň pred polnocou. Chcela som jej ukázať vábivý svet za mestom. Chcela som jej dokázať, že môže prejsť lesom. Chcela som ešte viac, no už sa nedalo. Náhodou a nechtiac sa s ňou rozbilo zrkadlo. […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.