Založ si blog

Archív: február, 2013

Dravá

Nenásytne. Asi prinásilne. Bez zmyslu, bez rozmyslu. Lačne a mimovoľne. Hlavne hneď teraz. Tu. Nezávisle. Máme miesta. Tak dychtivo. Veľmi chtivo. Potichu. Len nevrieskať. Náhle. Naraz. Narýchlo. Dva páry očí zavretých. Dve tachykardie zvučné. Spleť tiel prepletených. Myslenie pozastavené. V spojení sme zabudli, kde začína môj koniec. Kde […]

Pokračovanie článku

Kúsavá

Amputuj čierňavu tvojej duše. Odhoď ju dozadu! Stále ma kúše. Rozbi nemennosť malých zločinov. Ranená na kosť napriek voľbe slov. Tichá vojna cieľov a zmyslov. Tvoja vôňa ide mi mysľou. Plíživé tiene spánok mi kradnú. Neistota berie nevinnosti hlavnú. Páskou ma isti na nahom tele. Spočítaj si zisky v inom svetle. Váhami meraj […]

Pokračovanie článku

Slnečná

Mohli by sme sa tváriť, že nejde o nič, že ma len jednoducho hravo bavíš. Skúsiť svetu zatajiť hrejivé slnko v nás. Zo mňa. Z teba. Aj to, že ma v sieti máš. Nech nás nikto v ničom nezdržiava. Nemusieť vysvetľovať, čo nás spája. Ako to spraviť, keď zo mňa kričíš? Ľahko je viditeľný môj slnečný pocit. Plníš mi dušu […]

Pokračovanie článku

Vypočítavá

Budeš mať zrátané Večery posteľné Rozhovory veselé Prechádzky lesné Výlety letné Úsmevy srdečné Rána spoločné Objatia polnočné Pocity nekonečné Radosti besné Vety večné Pohľady lačné Máje naše Slová vážne Oslavy vášne a pribudnú ďalšie

Pokračovanie článku

Vanilková

Prijímaním života, konanímOsudováSkúškami, minulými udalosťamiNedôverčivá Slovom. Vetou. HovoromĽahko raniteľnáČasom. Zvykom. ČinomVratko kľudná Pred tebou, sebouVanilkováPred májom, svetomNevinne voňavá Početnými dotykmi, orgazmamiVláčnaPrianiami, pevnými sľubmiTvoja

Pokračovanie článku

Dôverná

Vyhryzené okovy zážitkov pradávnych sú na dne priekopy. Memento padlých. Zobudené lúče preberajú svet. Priľahký súčet dvoch osôb, ich viet. Realita sveta láka farbisto hoc´ silnoprostoreká. Čistým štítom, naisto. Kompasom červeným trasa určená. Dychom zatajeným. Lákavá dôvera.

Pokračovanie článku

Sľubná

Aj keby ti celý svet odrazu ukázal chrbát, tvoje slzy značili by len počty strát. Naraz by si nevládal ani z postele vstať pocitom, že ti šťastie nechce priať. Keby sa tvoje želania zhmotnili črepinami, len tmavé myšlienky ti napadali. Zamkýnali by sa pred tebou všetky dvere a lepkavá čierňava obalila tvoje ciele. Silné veľké ruky by zaraz silu […]

Pokračovanie článku

Hviezdna

Zahas dychom biele sviečky Zahaľme sa nocou hviezd Vykričme si krivdy mlčky Pokročíme rovinou ciest Bozkami porátaš mi všetky pehy Určíš mojim rukám trasu pevnú Darujem ti náruč plnú nehy Užijeme si tichom náladu nočnú Pod hviezdnu oblohu si ľahnem Dokonale sa ukryješ vo mne Celý svet rýchlo zabudnem Prebudíme sa neraz až na dne

Pokračovanie článku

Myšlienková

Niekto mi čítal myšlienky.Celkom isto nebol si v tom ty.Prv prišli len fragmenty viet.Teraz kričí. Veľký cudzí svet. Kým je čas vezmi ma do dialí,možno vymizne, možno sa len vzdiali.Volá ma jazykom z mojich snov.Nemôžeš rozumieť bez prekladov. Niekto sa mi clivo prosí o život.Neoblomne hľadá zamknutý vchod.Končí slová, vety, idey za teba.Neviem si […]

Pokračovanie článku

Úsečná

Ústne dohodyChvíľkové pohodyVeľké vetyMalé svetyVoľné diáreNemé tváreTichá izbaŠedá kresbaVzdušné zámkySlabé spánkyLačný žalúdokChabý predsudokČervený výkričníkNaliehavý otáznikČakanie na životPozor na východ..

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post