Založ si blog

Smutná

 

Odchádzaš skôr, než ťa stihnem zastaviť.

Odchádzaš, nevládzem sa ani postaviť.

Odchádzaš, len tvoja vôňa mi tu zostáva.

Odchádzaš. Opäť je zo mňa čierna postava.

 

Nepýtam sa, bojím sa boľavých odpovedí.

Nepýtam sa, kam ti slobodná vôľa ísť velí.

Nepýtam sa, či počuješ ako sa to vo mne láme.

Nepýtam sa radšej nič, v tomto sa opakuješ stále.

 

Chrániš ma pred hádkami nepodstatnými.

Chrániš ma pred malichernými drobnosťami.

Chrániš ma pred samotou na všetky spôsoby.

Chrániš ma, no vždy len na krátke hodiny.

 

Zatajím ti tmu, čo odchodmi mi rastie v duši.

Zatajím ti aj tie skotúľané slzy na vankúši.

Zatajím ti úsmevy, za tie hodiny sa všetky minuli.

Zatajím svetu ako ma bolíš. Celé je to vo vnútri.

Zločinná

15.12.2020

Vieš to rovnako ako ja Kreslím priznania Budúcich činov Následných zločinov

Poláskaná

14.02.2017

Stále viac chýbame mi uletení našim letom lapení prepletení našimi letokruhmi poznačení najviac na svete nami poláskaní Chyť ma a splyňme spolu aspoň navždy cíť nami sa rozlejú vzniklé pravdy Spomeň si čo sa stane veď to vieš tiež všetko je odobrené vo mne biť smieš

Perová

03.02.2017

Do zeme si búchajú tí, čo sme im ušli dosah na mňa nemajú nech sú aj oni šťastní Veľmi ti chcem ukázať aké sú tebou farby všetko dobré smie sa stať viac som tebou než ty Hoc‘ do neba začni rásť budem ti dávať vlahu kým zmizne tá priepasť perom maľuj ma nahú Stále budem len vzhliadať nahor k tvojej korune láskou v kolená padať tebou dýcham si vo sne

karlova ves, električka, bratislava, Segnerovsa

V Karlovej Vsi zrazila električka chodkyňu, skončila v nemocnici

23.04.2024 11:18

Polícia chodcom zdôrazňuje, že sú povinní dať električke prednosť aj na neriadených priechodoch pre chodcov.

kalamita, lykožrút, Čierny Balog

Mimoriadnu situáciu pre lykožrúta rozšírili aj na okresy Revúca a Detva

23.04.2024 10:56

Na lykožrútovú kalamitu v okolí Čierneho Balogu upozornili lesníci začiatkom marca.

medveď, svit

Po cyklistickom chodníku vo Svite sa pohyboval medveď

23.04.2024 10:43

Mesto Svit v Popradskom okrese vyzýva obyvateľov i návštevníkov na opatrnosť.

sunak

Rada Európy aj OSN kritizujú plány Británie na deportácie migrantov do Rwandy

23.04.2024 10:35

Migrantov by mali deportovať bez ohľadu na ich pôvod, ak prídu do Británie nelegálne.